fbpx
Εγκεφαλος Αερίου
20Νοέ, 23 20 Νοεμβρίου 2023Νέα
  • By .

Ο νέος καινοτόμος Εγκέφαλος Αερίου (ECU GAS) AFC-3.0 της σειράς συστημάτων Bora Advance, καλύπτει το 98% των Κινητήρων Άμεσου Ψεκασμού (TSi-TFSi-DI-DI/MPi) τελευταίας γενεάς.

Λόγω του ιδιαίτερου σχεδιασμού του, αλλά κυρίως των στρατηγικών λειτουργίας του, διασφαλίζει απόλυτη εξομοίωση με τον αντίστοιχο ECU βενζίνης στο θέμα των επιδόσεων λειτουργίας (τελικές, επιταχύνσεις, απόδοση) ενώ παράλληλα διασφαλίζει μείωση των προσθηκών βενζίνης (κατά την διάρκεια λειτουργίας του Κινητήρα με Υγραεριοκίνηση) κάτω από 5%!!! – το μικρότερο ποσοστό προσθηκών στην παγκόσμια αγορά κατασκευαστών συστημάτων Υγραεριοκίνησης.

Τα κύρια χαρακτηριστικά της καινοτόμας σειράς Εγκεφάλων AFC-3.0 είναι:

  1. Συμβατά με Κινητήρες τεχνολογίας DI & DI/MPi (διπλά μπεκ ανά κύλινδρο/έμμεσου & άμεσου ψεκασμού)
  2. Στρατηγική Full Limp Home Mode
  3. Ευέλικτο σύστημα Τοποθέτησης
  4. Καινοτόμο Λογισμικό ρύθμισης-βαθμονόμησης
  5. Έλεγχος Master/Slave
  6. Προστασία εξόδων από υπερφόρτωση
  7. Διακοπή/προσομοίωση του μονού μπεκ βενζίνης εντός της Μονάδος Ελέγχου
  8. Επιλεκτική εναλλαγή Αερίου-Βενζίνης (εντολή ΙΜ για κάθε κύλινδρο)
  9. Έλεγχος Μονάδος Έγχυσης GDi
  10. Σύνδεση με OBD
  11. Διαγνωστική διαχείριση

Η νέα σειρά Ηλεκτρονικών Εγκεφάλων Υγραεριοκίνησης AFC-3.0 διασφαλίζει την απρόσκοπτη λειτουργία ενός Κινητήρα Άμεσου Ψεκασμού, προσφέροντας παράλληλα την μεγαλύτερη δυνατή εξοικονόμηση σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο σύστημα Υγραεριοκίνησης για τους συγκεκριμένους Κινητήρες, όπου οι προσθήκες βενζίνης είναι πάνω από 10-15%, ακόμη και 20% αναλόγως τις συνθήκες οδήγησης.

Η καινοτόμα σειρά Εγκεφάλων, είναι τόσο συμβατή με τους αντίστοιχους Εγκεφάλους βενζίνης, ώστε απαιτείται όχι μόνο ο Κωδικός Κινητήρα του οχήματος, αλλά και ο Κωδικός Εγκεφάλου βενζίνης για την επιβεβαίωση της δυνατότητας μετατροπής έκαστου οχήματος.

Η συμβατότητα με τον Κωδικό Κινητήρα & τον Κωδικό ECU βενζίνης, προσφέρει την καλύτερη απόδοση, με τις χαμηλότερες εκπομπές ρύπων, επιτυγχάνοντας μείωση στο 5% της κατανάλωσης βενζίνης.

Παράλληλα, το αρθρωτό σύστημα καλωδίωσης (πλεξούδα), προσφέρει πλεονεκτήματα κατά την τοποθέτησης, ενώ επιτρέπει πιο σταθερή επικοινωνία με τον ECU βενζίνης και υψηλότερο (ταχύτερο) ρυθμό μεταφοράς δεδομένων, μειώνοντας το χρόνο προγραμματισμού περισσότερο από 50%!!!

Η σειρά εγκεφάλων AFC-3.0 είναι εγκεκριμένη και πιστοποιημένη και στην Ελλάδα, μέσω της GAS THEODOROU.