Φυσικό Αέριο Κίνησης
Το Φυσικό Αέριο Κίνησης
(CNG) (Natural Gas) ZAVOLI είναι το πλέον Οικολογικό αλλά και Οικονομικό Καύσιμο Κίνησης Οχημάτων. Σε περισσότερες από 80 χώρες το φυσικό αέριο θεωρείται το πρώτο σε χρήση καύσιμο κίνησης, ενώ στις υπόλοιπες αρχίζει να ανεβαίνει σε ποσοστά χρήσης (κίνησης οχημάτων) τόσο στον ιδιωτικό (Ι.Χ.) όσο και στο δημόσιο τομές (οχήματα δημόσιας χρήσης). Ήδη αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν αρχίσει να παράγουν εξ εργοστασίου μοντέλα με δυνατότητα καύσης φυσικού αερίου, ρίχνοντας μια πονηρή ματιά στο άμεσο μέλλον.
Το Φυσικό Αέριο Κίνησης αεριοκινηση (CNG) (Natural Gas) ZAVOLI είναι το πιο φθηνό Καύσιμο σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα καύσιμα κίνησης, συμπεριλαμβανομένου του Υγραερίου και του Diesel. Δουλεύει σε 200-240bar πίεση, κάτι που σαφώς και απαιτεί υψηλών Προδιαγραφών και Πιστοποιήσεων Υλικά για την Εγκατάσταση, όπως το ΚΙΤ (συσκευή), τη Δεξαμενή, τις Βαλβίδες, κτλ.
ZAVOLI Pure Technology
Η εταιρία ZAVOLI pure technology, διαθέτει για κάθε Κινητήρα, την κατάλληλη Συσκευή CNG ώστε να διασφαλίζεται η σωστή λειτουργία του Κινητήρα, σε όλο το φάσμα λειτουργίας του, τόσο στη χρήση Φυσικού Αερίου όσο και στη βενζίνη. Οι συσκευές ZAVOLI Φυσικού Αερίου, κοστολογούνται από 700,00€ έως 1.000,00€
Στο Δίκτυο GAS SERVICE διαθέτουμε μια μεγάλη γκάμα Δεξαμενών CNG, ικανή να καλύψει κάθε ανάγκη και κάθε απαίτηση αυτονομίας. Επικοινωνήστε μαζί μας για ενημερωθείτε για τις εναλλακτικές Δεξαμενών CNG για το δικό σας αυτοκίνητο.
Δείτε τον Πίνακα ενδεικτικών Δεξαμενών Τύπου-1 και Τύπου-4 που χρησιμοποιεί η GAS SERVICE, για τις μετατροπές.
ΔΕΞΑΜΕΝΗ CNG TYPE – 1 STEEL | ΒΑΡΟΣ | NET – CG |
CNG – 1/24-204-885 (93,5 με βαλβίδα) | 22Kg | 3,36Kg |
CNG – 1/41-273-875 (92,5 με βαλβίδα) | 40Kg | 6,00Kg |
CNG – 1/70-360-900(95 με βαλβίδα) | 70Kg | 10,50Kg |
CNG – 1/80-360-1010(106 με βαλβίδα) | 78Kg | 12,00Kg |
ΔΕΞΑΜΕΝΗ CNG TYPE – 4 ULTRA LIGHT |
ΒΑΡΟΣ | NET – KG |
CNG – 4/40-274-880 (93 με βαλβίδα) | 11Kg | 6,49Kg |
* Για να γίνει πιο εύκολος ο Υπολογισμός της αυτονομίας των Δεξαμενών CNG, υπολογίζεται αντιστοιχία 1kg Φυσικού Αερίου Κίνησης = 1,7lt βενζίνης.
Τι Δεξαμενή Να Επιλέξω Και Γιατί;
Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, μια Δεξαμενή Φυσικού Αερίου δεν μπορεί να παρέχει την αντίστοιχη αυτονομία που παρέχει μια Δεξαμενή Υγραερίου ή Δεξαμενή Βενζίνης. Αυτό σημαίνει πως στο Φυσικό Αέριο Κινησης, η επιλογή της Δεξαμενής απαιτεί ανάλυση της χρήσης έκαστου οχήματος.
Ένα όχημα που διανύει καθημερινά πολλά χιλιόμετρα εντός περιοχών που λειτουργούν Πρατήρια Φυσικού Αερίου, μπορεί να καλύψει τις ανάγκες του με μία Δεξαμενή. Εν αντιθέσει, ένα όχημα που επιθυμεί μεγάλη αυτονομία, για μακριά ταξίδια, θα πρέπει θα κινηθεί στην επιλογή τοποθέτησης πολλαπλών Δεξαμενών, επιδιώκοντας τη μεγαλύτερη δυνατή αυτονομία.
Όπως επίσης γίνεται αντιληπτό από τον παραπάνω πίνακα, οι Τύπου-1 Δεξαμενές αυξάνουν αρκετά το βάρος του οχήματος-κάτι που έχει επίδραση και στις επιδόσεις και στη κατανάλωση. Για αυτό το λόγο προτείνεται η χρήση τους είτε σε Ι.Χ. αυτοκίνητα, τα οποία όμως δεν απαιτούν τη χρήση πολλαπλών Δεξαμενών (καλύπτουν τις ανάγκες με μια Δεξαμενή), είτε σε Επαγγελματικά Οχήματα (που ούτως ή άλλως έχουν τη δυνατότητα επιπλέον φόρτωσης).
Εγγύηση Εγκατάστασης
Πιστοποίηση Εγκατάστασης-Συντήρησης Συστημάτων CNG
Συντήρηση Φυσικό Αέριο Κίνησης (CNG) Αεριοκίνηση
Αδυναμία Γεμίσματος CNG – Αντάπτορας Γεμίσματος Φυσικού Αερίου για NGV1 new type
Ο Τύπος της Μονάδος Πλήρωσης Φυσικού Αερίου Κίνησης (CNG) που χρησιμοποιείται στην Ελλάδα αλλά και στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης (αλλά και σε Η.Π.Α., Καναδά) είναι ο NGV1. Είναι ο Τύπος Γεμίσματος που συναντάμε στα περισσότερα Πρατήρια Ανεφοδιασμού Φυσικού Αερίου Κίνησης.
Πάρ’ αυτά, ορισμένες χώρες χρησιμοποιούν διαφορετικό Τύπο Μονάδος Πλήρωσης, τον NGV1 newtype, με αποτέλεσμα να μην εφαρμόζουν στην συγκεκριμένη Μονάδα οι Αντλίες (μάνικες) των Πρατηρίων Ανεφοδιασμού της Ελλάδος με συνέπεια το όχημα να μην μπορεί να ανεφοδιαστεί με CNG. Τέτοιες περιπτώσεις εμφανίζονται κυρίως σε αυτοκίνητα εισαγωγής (μεταχειρισμένα) από χώρες όπως Ιταλία, Βουλγαρία, Σκόπια.
Η εταιρία GAS THEODOROU δύναται να λύσει αυτό το πρόβλημα με Ειδικούς Αντάπτορες που κουμπώνουν πάνω στην Μονάδα Πλήρωσης του οχήματος, και με την σειρά τους εφαρμόζουν τέλεια στην μάνικα του Πρατηρίου Ανεφοδιασμού.